Google Analytics İzleme

23 Şubat 2012

Turkcell T10 - BusyBox kurulumu

- Google Markette BusyBox diye arama yaptım, gelen programlardan BusyBox Installer'ı seçip, kurdum
- BusyBox Installer programını çalıştırdım, root user hakkı istedi, always allow dedim. Hata verdi program tekrar açtım.
- BusyBox Installer programı açılınca, ekranda:
 Select BusyBox Version: BusyBox v1.19.4
 Select Install Location: /system/xbin
 Your device is rooted.
 System Storage: 12 mb free
 Phone Model: Turkcell T10
 Symlink appltes işareti seçili.
gösteriyordu ve Install tuşuna bastım, kurulumu yapıyor fakat yüklü görnmüyor. Ben de diğer versiyonlardan
 1.14.3'ü denedim, yüklendi ve görünüyor,
 1.15.2'yi seçdim, yüklendi ve görünüyor.

Artık kurulumu başarıyla yapmış oldum.

Kaynak:
http://de.codeplex.com/wikipage?title=How%20to%20Install%20busybox%20on%20a%20rooted%20device

Hiç yorum yok: