Google Analytics İzleme

03 Şubat 2013

Bilgi, Haliç ve Boğaziçi herşey çok güzeldi...

31.01.2013 itibariyle İstanbul Bilgi Üniversitesi'ndeki çalışmam bitti. 3-4 ay önce çalışma yerimiz Mecidiyeköy Kuştepe kampüsünden Eyüp Santral kampüsüne taşındı. Boğaziçi ve Haliç sahillerinin doyumsuz görüntüsü ile yeni yerimize gidip geldim hergün. Ulaşım zorluğu olsa da çalışma ortamımız çok güzeldi. Hayatta süreçler; insanı başka denizlere çıkarıyor, sanırım ben de böyle bir durumdayım gibi hissediyorum. Umarım iyi niyetli adımlarımız birşeylere katkısı olur.
Bilgi'de edindiğim vizyon, hoşgörü, teknik başarıların ve birlikteliğin bana çok katkısı olduğunu düşünüyorum.
Murat Genç (Mütavazi deli kodcu, sağı solu pek belli olmaz), Ali Özgür (Takım liderimiz), Mustafa Tülü (Birim müdürümüz) ve Ercüment Oyuktaş'ı (Usta kıdemlimiz) tanıdığımdan ve onlardan çok şeyler öğrendiğim için çok şanslıyım diye düşünüyorum. Yoğun iş hayatımızın irtibatlarımızı koparmaması dileğiyle.


Hiç yorum yok: