Google Analytics İzleme

07 Temmuz 2012

nopcommerce - veritabanını yeniden sıfırdan yükleme

nopcommerce v2.6 sürümü dosyalarını ftp ile yükledim. Veritabanını silip, yeniden başka ada sahip veritabanında tekrar yüklemem gerekti. Tabi bu adım hiç kategori veya ürün yüklenmemiş yani initial durum için geçerli.
Bunu yapmak için App_Data klasöründeki Settings.txt and InstalledPlugins.txt dosyalarını silip, hosting veya iis panelinden application pool'u yeniden recycle yapmalısınız. Sonra tekrar web adresini çağırdağınızda otomatik veritabanı yükleme işlevi çalışacak. Bu şekilde yeniden veritabanını ve kurulumu sağlamış olursunuz.

Kaynak:
http://www.nopcommerce.com/boards/t/14486/how-to-reinstall-fresh-database-with-sample-data-after-delete-the-existing-database.aspx
http://www.nopcommerce.com/docs/79/installing-nopcommerce.aspx
http://www.nopcommerce.com/docs/80/upgrading-nopcommerce.aspx


2 yorum:

ode dedi ki...

İshak Bey Merhaba,
Nopcommerce in 2.70 versiyonunu indirip kurdum. Konfigürasyon hakkında bilgim yok, o yüzden şunu sormak istiyorum: Dizayn olarak bir değişiklik yapmak istersem ne yapmam gerekiyor. Bu siteyi TR'de aktif olarak satış yapabilecek şekilde düzenleme şansım olur mu? İşlev olarak güzel duruyor ama Türkçe'ye uyarlama ve SSL banka bağlantısını nasıl yaparım bilemiyorum. Teşekkür ederim.

Ish Tech dedi ki...

Merhaba,
Ben de belirttiğiniz istekleri çözmeye çalışıyorum. Şu an ileri seviye bilgim yok. Sadece ürün katalog sistemi olarak kullanıyorum. Forumlarda anlatılıyor ama hiç kodlamadım veya çalıştırmadım.