Google Analytics İzleme

21 Mart 2012

DevExpress - Kurulumun Registering MS VS 2008 Toolbox Items ... esnasında durması

Devexpress'in v2011 vol 2.10  2-Mar-2012 (DXv2) sürümünü kurmak için Devexpress Unified Installer exe dosyasını indirdim. Bilgisayarımda eski sürümü kaldırdım.
Yeni versiyonu kurarken kurulum
Registering MS VS 20008 Toolbox Items ...
kısmında tıkandı ve yarım saat bekledim.
En son dayanamadım, cancel dedim, bir türlü iptal de edemedi, ben de zorla kapattım (görev yöneticisiyle).
Bilgisayarı yeniden başlattım, kurulumu yeniden başlattım ve bu sefer başarıyla kuruldu.
Demekki bilgisayarı yeniden başlatmak gerekiyormuş.

Sistem bilgilerim şöyle:
- Windows 7 enterprise 64 bit
- Microsoft Visual Studio 2008 kurulu ve sp 1 yüklü
- Microsoft Visual Studio 2010 kurulu ve sp1 yüklü
- 8gb ram


Hiç yorum yok: