Google Analytics İzleme

27 Eylül 2010

İş yerinde zamanı iyi kullanmanın yolları

İşyerinde yapmanız gereken tüm işleri gün boyunca tamamlayabiliyor musunuz? Hem tüm gün işte ara vermeden çalışmayı hem de akşamları eve iş götürmeyi istemiyorsanız, bu önerilere dikkat edin.

Ehow isimli haber sitesinde yer alan habere göre, zamanınızı iyi kullanarak tüm işlerinizi vaktinde bitirebilirsiniz. İşte zamanı daha iyi kullanmanın yolları:

- Çoklu görevlerden vazgeçin: Öncelikle bir işi bitirin ve daha sonra bir başkasına geçin. Aynı anda 2-3 işi bitirmeye çalışmayın. Başka seçeneğiniz olmadığında ara sıra yapabilirsiniz. Tüm zamanınızı tek bir işe verince daha başarılı olursunuz.

- İşlerinizi daha küçük parçalara ayırın: İşinizi tamamlamak için yöntemi gözünüzde canlandırmanın yolu taslak oluşturmaktır. Sonra, bir işi 4 parçaya bölün. Böylece işin asla bitmeyeceğini düşünmek yerine 4 tane farklı ve kısa hedefiniz olur. Küçük parçaları bitirmeye odaklanınca hepsini bitirmiş olacaksınız.

- Ertelemeyin: Bazıları için erteleme işe yarar ve insanlar bu şekilde başarılı olur. Ertelemelerinizi gerçekten gereken zamanlar için saklayın. 2 hafta içinde bitmesi gereken bir projeniz varsa, en az 3 gün içinde ilk bölümüne başlamış olun. Sonra, birkaç günde ilk bölümü bitirin ve ikinci bölüme geçin. Kendinize küçük teslim tarihleri verin ve sıkıldığınızı hissedince bu teslim tarihlerini aklınıza getirin.

- İş bittikten sonra değerlendirme için zaman ayırın: İşin tamamında neler yaptığınızı hatırlayarak gözden geçirin, bir sorun olup olmadığını belirleyin. Bu size gelecek görevler için de yardımcı olacaktır.


Hiç yorum yok: